Intrebari frecvente

Cum intru in posesia biletului?

  • Achiziționarea biletelor se face cu un card valid sau dintr-un cont PayPal, introducând toate datele cerute de aplicație. După ce ați efectuat plata online, veți primi și o confirmare de plată.
  • Procesarea comenzii poate dura câteva minute (în funcție de comenzile care rulează în acel moment).
  • După procesarea comenzii, biletele sunt livrate automat pe e-mail-ul completat de dvs., în format electronic, sub forma unui PDF ce conține un cod QR și toate elementele referitoare la evenimentul respectiv. Acestea pot fi tipărite de dumneavoastră sau le puteți prezenta la intrare, direct de pe ecranul telefonului mobil și vor fi scanate la intrare cu ajutorul unei aplicații speciale,  pe care nu sunteți nevoiți să o aveți în telefon.
  • Dacă au trecut 20 de minute de la primirea confirmării de plată și nu ați primit e-mailul cu biletele achizitionate, vă rugăm să verificați folderul Spam!

Au trecut 20 de minute si nu am primit bilet. Ce trebuie sa fac?

  • Vă rugăm să trimiteți un e-mail la bilete(at)ambilet.ro și în cel mai scurt timp biletul va fi retrimis pe adresa de e-mail pe care ați menționat-o în comandă.
    Înainte de a trimite e-mail, vă rugăm să verificați fişierul SPAM.

Cum pot contacta echipa AmBilet.ro?

  • Pentru orice probleme, echipa AmBilet.ro poate fi contactată la email bilete(at)ambilet.ro sau la telefon 0040-31.4257169 / 0729121232 de luni până vineri între orele 09.00-17.00.

S-a anulat/amânat un eveniment. Cum îmi pot recupera banii?

  • AmBilet.ro este o platforma de ticketing online ce ofera servicii organizatorilor de evenimente.
  • Returnarea sumei (pentru biletele achiziționate) reprezintă responsabilitatea organizatorului. Aceasta va fi returnată integral prin intermediul AmBilet.ro direct în contul clientului, în maxim 30 zile (de la data programată a avea loc evenimentul respectiv).
  • Biletul/ abonamentul nu este rambursabil, cu excepția cazului în care spectacolul/ evenimentul este anulat sau amânat (mai puțin atunci când aceste decizii sunt luate în urma unor hotărâri emise de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă #).
  • Organizatorul evenimentului are dreptul de a anula sau/amâna spectacolul, iar în acest caz, cumpărătorul are dreptul de a primi contravaloarea biletului (mai puțin atunci când decizia de amânare a fost luată în urma unor hotărâri emise de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă #).
  • Biletul/abonamentul nu poate fi schimbat pentru un alt spectacol sau eveniment decât cu aprobarea scrisă a organizatorului, în anumite condiții (excepții), comunicate în prealabil publicului.
  • AmBilet.ro și organizatorii nu vor despăgubi persoanele care prezintă bilete care nu sunt valabile, deteriorate, copii ale biletelor valabile, care au fost scanate în prealabil și care au permis accesul unei alte persoane la eveniment.
  • Rambursarea contravalorii poate fi efectuată numai în condițiile în care biletele/ abonamentele sunt intacte.
  • Mutarea spectacolului/ evenimentului într-un alt loc din aceeași localitate și la aceeași dată nu constituie un motiv pentru rambursarea biletului/ abonamentului.
  • În cazul în care un spectacol/ eveniment este anulat organizatorul nu va deconta costurile suplimentare (cazare, bilete de tren, bilete de avion, taxă de procesare ticketing** etc.) .
  • Biletul/ abonamentul nu poate fi folosit în alte scopuri (concursuri, campanii de promovare, etc.), decât cu aprobarea scrisă a organizatorului, în anumite condiții (excepții).
  • Falsificarea sau tentativa de falsificare a biletului se pedepsește conform legii.
    .
    * Directiva 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor (capitol III, art.16 Exceptări de la dreptul de retragere, alin.M)
    ** Taxa de procesare bilet – este o taxă ce include taxa procesatorului de plată, taxa de emitere bilet, precum și toate comisioanele bancare.
    .
  • #16.03.2020
  • În contextul măsurilor luate de către autorităţi pentru prevenirea răspândirii noului coronavirus, organizatorii au fost nevoiți să suspente evenimentele ce aveau loc în perioada de stare de urgență, conform hotărârilor emise de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă.
  • Decizia de ANULARE sau REPROGRAMARE a evenimentelor este luată exclusiv de către organizator, fără implicarea agenției de ticketing AmBilet.ro. Anularea sau reprogramarea unui eveniment nu poate fi imputată organizatorului, atâta timp cât această hotărâre a fost luată în urma instaurării stării de urgență.
  • Pentru evenimentele anulate organizatorii vor restitui contravaloarea biletelor.
  • Pentru evenimentele reprogramate biletele achiziționate inițial râmân valabile.