Intrebari frecvente

Cum intru in posesia biletului?

  • Achiziționarea biletelor se face cu un card valid sau dintr-un cont PayPal, introducând toate datele cerute de aplicație. După ce ați efectuat plata online, veți primi și o confirmare de plată.
  • Procesarea comenzii poate dura câteva minute (în funcție de comenzile care rulează în acel moment).
  • După procesarea comenzii dvs., biletele sunt livrate automat pe e-mail, în format electronic, sub forma unui PDF ce conține un cod QR și toate elementele referitoare la evenimentul respectiv. Acestea pot fi tipărite de dumneavoastră sau le puteți prezenta la intrare, direct de pe ecranul telefonului mobil și vor fi scanate la intrare cu ajutorul unei aplicații speciale,  pe care nu sunteți nevoiți să o aveți în telefon.
  • Dacă au trecut 20 de minute de la primirea confirmării de plată și nu ați primit biletele rezervate pe e-mail, vă rugăm să verificați folderul Spam!

Au trecut 20 de minute si nu am primit bilet. Ce trebuie sa fac?

  • Vă rugăm să trimiteți un e-mail la sales(at)ambilet.ro și în cel mai scurt timp biletul va fi retrimis pe adresa de e-mail pe care ați menționat-o în comandă.

Cum pot contacta echipa AmBilet.ro?

  • Pentru orice probleme, echipa AmBilet.ro poate fi contactată la email bilete(at)ambilet.ro sau la telefon 0040-31.4257169, de luni până vineri între orele 09.00-17.00.

S-a anulat un eveniment. Cum îmi pot recupera banii?

  • Organizatorul evenimentului are dreptul de a anula sau modifica data evenimentului, iar în acest caz, cumpărătorul are dreptul de a cere înapoi contravaloarea biletului.
  • Returnarea sumei reprezintă responsabilitatea organizatorului. Aceasta va fi returnată integral prin intermediul AmBilet.ro direct în contul clientului, în maxim 30 zile lucrătoare.
  • Biletul/abonamentul nu poate fi schimbat pentru un alt spectacol sau eveniment decât cu aprobarea scrisă a organizatorului, în anumite condiții (excepții).
  • Biletul/ abonamentul nu este rambursabil, cu excepția cazului în care spectacolul/ evenimentul este anulat sau reprogramat.
  • AmBilet.ro și organizatorii nu vor despăgubi persoanele care prezintă bilete care nu sunt valabile, deteriorate, copii ale biletelor valabile, care au fost scanate în prealabil și care au permis accesul unei alte persoane la eveniment.
  • Rambursarea contravalorii poate fi efectuată numai în condițiile în care biletele/ abonamentele sunt intacte.
  • Mutarea spectacolului/ evenimentului într-un alt loc din aceeași localitate nu constituie un motiv pentru rambursarea biletului/ abonamentului.
  • În cazul în care un spectacol/ eveniment este anulat, organizatorul nu va deconta costurile suplimentare (cazare, bilete de tren, bilete de avion, etc.) .
  • Biletul/ abonamentul nu poate fi folosit în alte scopuri (concursuri, campanii de promovare, etc.), decât cu aprobarea scrisă a organizatorului, în anumite condiții (excepții).
  • Falsificarea sau tentativa de falsificare a biletului se pedepsește conform legii.